tiistai 21. helmikuuta 2012

Samppanjatalo Veuve Clicquot avaa keväällä 2012 oman popup-storen Helsingin Lasipalatsiin



Klassinen samppanjatalo Veuve Clicquot avaa 24.4.-5.5.2012 myymälän pariksi viikoksi Lasipalatsiin Helsingissä. Tarjolla on Marmain ja Kauppalehden 21.2.2012 uutisen mukaan pelkästään coolin samppanjamerkin designtuotteita. Juomat tulee edelleen ostaa Alkosta tai nautiskella hyvässä seurassa ravintolassa.

Popup-storen valikoimaan tulee kuulumaan mm. petanquesalkku, lippalakki, tarjotin, esiliina, notebook, tennispallot, rantapyyhe, samppanjajäähdytin ja ipad-suojakotelo. Tavaroista saattaa tulla keräilykohteita. Joten kuten todettu on, nopeat syövät hitaat.

Veuve Clicquot näkyy kevään aikana Helsingissä kaupungin World Design Capital -vuoden kunniaksi. Samppanjatalo on aloittanut design-yhteistyön suunnittelija Tiia Vanhatapion kanssa. Designeri suunnittelee Veuve Clicquot´lle edustusasun sekä Haute Couture -puvun perinteikkään samppanjatalon hengessä. Edustusasut ovat Veuve Clicquot´n tarjoilijoiden käytössä erilaisissa edustustilaisuuksissa.



"Halusin tuoda suunnittelullani esille jotain muuta kuin jäykän couture-puvun tai perinteisen pikkumustan. Halusin tuoda Veuve Clicquot ́n maailmaan rentoa ja modernia fiilistä. Tuloksena syntyivät keimailevat ja ilkikuriset ”Keltaiset lesket” -siskokset juhlien etkoilla tai jatkoilla", Tiia Vanhatapio kuvailee suunnittelemiaan asuja.

"Nämä asukokonaisuudet kuvaavat mielestäni hyvin perinteikkään samppanjatalon läsnäoloa tämän päivän sosiaalisessa elämässä. Tämä yhteistyö ja itse suunnittelutyö on minulle henkilökohtaisesti kunnia- asia sekä hieno tapa tuoda iloa ihmisille, Tiia Vanhatapio tiivistää yhteistyönsä Veuve Clicquot ́n kanssa.


Miika Saksi on suunnitellut pukujen uniikit kuosit, inspiraationa Pariisin kangasmessuilla vahvasti esillä olleet kreisit kukkaprintit.

Tiia Vanhatapion suunnittelemat edustusasut tulevat olemaan Veuve Clicquot ́n käytössä samppanjatalon omissa tilaisuuksissa. Uniikki Haute couture -puku tulee kevään aikana olemaan yleisölle esillä muun muassa Tiia Vanhatapion omassa liikkeessä Kiseleffin talossa sekä Veuve Clicquot ́n pop-up shopissa Helsingin Lasipalatsissa.



 Jään innolla odottamaan lisäuutisia samppanjatalon tempauksista.
Tahko Business Slalomissa Suomen aina yhtä tyylikäs ja cool "Mr. Moet" on hyvin edustettuna näkyvästi naisvaltaisen joukon ympäröimänä. Miksiköhän....

Ps. Mitä shamppanjamerkkiä sinä suosit? Mikä on mielestäsi paras shamppanja?


*Lähteenä käytetty mm. Tiia Vanhatapion tiedotetta 29.3.2012.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä palautetta ja jatkan blogini kehittämistä uusilla ideoilla.